PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)/KOORDYNATOR ZESPOŁU

Zakres obowiązków: NADZOROWANIE ZARZĄDZANIA I KONTROLA PRACY ZESPOŁU, UKŁADANIE HARMONOGRAMU CZASU PRACY, OBSŁUGA TECHNICZNA KLIENTÓW Z BRANŻY IT,
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI WINDOWS, WIEDZA TECHNICZNA, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, PRACA W GODZINACH 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00, PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNIZakres obowiązków: NADZOROWANIE ZARZĄDZANIA I KONTROLA PRACY ZESPOŁU, UKŁADANIE HARMONOGRAMU CZASU PRACY, OBSŁUGA TECHNICZNA KLIENTÓW Z BRANŻY IT,
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI WINDOWS, WIEDZA TECHNICZNA, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, PRACA W GODZINACH 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00, PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNI