Pracownik biurowy

Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów. Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność, oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami.Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów. Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność, oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami.