Pracownik biurowy

Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów
Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej
Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp.
Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność, oraz ich odpowiednie zabezpieczenie
Odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich organów w firmie
Organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowanie biura
InneZakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów
Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej
Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp.
Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność, oraz ich odpowiednie zabezpieczenie
Odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich organów w firmie
Organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowanie biura
Inne